N+E+M mindössze 3 betű, mégis kimondása meglehetősen nagy nehézséget okoz a legtöbbünk számára, ha mi ülünk az ügyfél székében. Nem árt, ha értékesítőként felkészülsz a burkolt „NEM”-ek meghallására, észrevételére és kiszűrésére:
„NEM” helyett a következő válaszokat hallod:
- Még meg kell beszélnem az üzlettársammal /feleségemmel stb.
- Nem vagyok illetékes az ügyben.
- Hívjon vissza ekkor, hívjon akkor...
- Majd ha ez lesz, majd ha az lesz akkor, majd ekkor, majd, majd, majd…
- Küldjön át írásos anyagot.
- Stb.
Sokkal izgalmasabb, hogy mi is van ezek mögött, pl.:
- Nincs rá pénzem.
- Nem én vagyok a döntéshozó.
- Nincs rá szükségem.
- Nincs aktualitása.
- Nem szimpatikus a cég.
- Nem tetszik az értékesítő.
- Rosszakat hallottam/olvastam erről valahol.
- Stb.
Vedd észre a burkolt „NEM”-et és spórolj az értékesítési energiáddal inkább olyan helyzetekre, amikor esély van a valódi győzelemre!
Neked mi a véleményed errről?
A teljes cikket elolvashatod itt >>
Ha tetszett, oszd meg a barátaiddal és kövess minket a Facebookon is >>
Utolsó kommentek