N+E+M mindössze 3 betű, mégis kimondása meglehetősen nagy nehézséget okoz a legtöbbünk számára, ha mi ülünk az ügyfél székében. Nem árt, ha értékesítőként felkészülsz a burkolt „NEM”-ek meghallására, észrevételére és kiszűrésére:

„NEM” helyett a következő válaszokat hallod:

  • Még meg kell beszélnem az üzlettársammal /feleségemmel stb.
  • Nem vagyok illetékes az ügyben.
  • Hívjon vissza ekkor, hívjon akkor...
  • Majd ha ez lesz, majd ha az lesz akkor, majd ekkor, majd, majd, majd…
  • Küldjön át írásos anyagot.
  • Stb.

Sokkal izgalmasabb, hogy mi is van ezek mögött, pl.:

  • Nincs rá pénzem.
  • Nem én vagyok a döntéshozó.
  • Nincs rá szükségem.
  • Nincs aktualitása.
  • Nem szimpatikus a cég.
  • Nem tetszik az értékesítő.
  • Rosszakat hallottam/olvastam erről valahol.
  • Stb.

Vedd észre a burkolt „NEM”-et és spórolj az értékesítési energiáddal inkább olyan helyzetekre, amikor esély van a valódi győzelemre!

Neked mi a véleményed errről?

A teljes cikket elolvashatod itt >>

Ha tetszett, oszd meg a barátaiddal és kövess minket a Facebookon is >>