Nagyon érdekes tapasztalatom volt a közelmúltban az egyik (általam egyébként eddig nagyra tartott) céggel kapcsolatban.

Sajnos nem tartották be az egyik ígéretüket. Sőt! Miután ezt szóvá tettem, még ezután sem reagáltak megfelelően, sőt leginkább sehogy...

Az egészben az a szép, hogy egy marketing tanácsadóról és cégéről van szó, aki elvileg még tanítja is ezeknek a hibáknak az elkerülését. A bizalmam továbbra is megmaradt a tudás iránt, amit közvetít, de az ügyfélszolgálatán nyilvánvalóan van még mit csiszolni.

Ennek kapcsán el is gondolkodtam, hogy valójában milyen gyakran is érnek engem hasonló élmények. Nagyon gyakran!

Hogy az értékesítési témánál maradjuk: számomra, mint értékesítési szakembernek mit jelent ez?

Tényleg az a helyes út, hogy előre megígérek mindent/bármit az ügyfélnek, hogy aláírja már végre azt a nyamvadt szerződést, majd felveszem a jutalékot és többé nem érdekel az egész?

Tényleg muszáj mindent túlszínezni, szebb színben feltűntetni, mint ami?

Az, ami ténylegesen van, az nem elég jó, nem eladható?

Akkor meg mindek égetem magam azzal, hogy gagyit árulok?

Tovább a teljes cikkre>>

Hozzászólnál? Véleményed van a témáról? Elmondhatod a hozzászólások között.

Segíts nekünk az oldal népszerűsítésében, oszd meg a cikket az ismerőseiddel is!

Kövess minket a Facebookon is >>