A legtöbb rutinos értékesítő tökéletesen tisztában van azzal, hogy a legnehezebb feladat az ügyféllistájának felépítése volt.

Ezért kizárólag olyan szolgáltatásokat/termékeket hajlandóak eladásra kínálni, amiről minden kétséget kizárólag megbizonyosodtak, hogy kifogástalanul működik.

Ha ennek tudatában vagyunk, akkor a problémának a kezelésére előre fel kell készülni.

Nincs ez másként az ügyfeleinknél sem. Ha túl sok kérdőjel van a fejében, ha túl sok a választási lehetőség, ha feleslegesen sok az adat, ha túlságosan csábító az ajánlat vagy egyszerűen beüti a Google keresőbe a portékádat és az első oldalon beleakad egy rossz véleménybe, ezek mind-mind eléggé elbizonytalanítják ahhoz, hogy az ügyfél azt mondja inkább, hogy "NEM".

Hogy lehet megelőzni a bizonytalanságot?

Sehogy.

Hogy lehet egyáltalán kezelni?

Számos eszközzel, pl.:

  • Eleve ne is árulj gagyit!
  • Adj garanciát!
  • Adj kipróbálási lehetőséget!
  • Magyarázd el neki, hogy miért kínálod ennyire jó feltételekkel!
  • És még sok egyéb aprósággal…

Hozzászólnál? Véleményed van a témáról? Elmondhatod a hozzászólások között.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!

Még több cikk az értékesítésről itt >>

Kövess minket a Facebookon is itt >>