Korábbi cikkem folytatásaként megírom a sztori végét.

A történet valahol ott maradt abba, hogy adott egy prémium kórház, aki ígért nekem egy információt és az ígéretük ellenére sem küldték el nekem.

Ugye ezzel az a gond, hogy elképzelhető az is, hogy valójában az értékesítő elküldte az ígért anyagot, de lehetett technikai probléma is, vagy mondjuk kitörölhettem véletlenül, esetleg spam mappába került és észre sem vettem. Szóval egy kontroll telefon sokat segített volna, csupán egy finom érdeklődés, hogy megkaptam-e az anyagot, van-e további kérdésem stb.

Én, mint aki jól végezte a dolgát kicsit bosszankodtam, aztán elfelejtettem az egészet és belemerültem a mindennapok teendői közé…

Viszont úgy látszik, hogy az ismerősöm, akinek ajánlottam őket jobban érdeklődött, mint én magam, úgyhogy pár nap múlva felhívott és érdeklődni kezdett, hogy mi újság a kért információkkal. Én voltam olyan rendes és újra felhívtam a céget. Miután elmeséltem a múltkori esetet, hogy nem kaptam meg az ígért anyagot, villámgyorsan visszahívott az értékesítési vezető, aki azonnal elküldte az információkat sűrű elnézéskérések közepette. Most lehetnék akár felháborodott vevő is, és eljátszhatnám, hogy mennyire érdekel a dolog, de nem. Sőt!

A múltkori eset óta sokat tűnődtem azon, hogy…

  • Vajon mennyire hibás a cég?
  • Mit tehet egy ilyen szituáció ellen az értékesítési vezető?
  • Ki hibázott valójában?
  • Mekkora esélye van annak, hogy ez megismétlődik?

Véleményem szerint ebben az esetben egyértelműen az értékesítő volt a ludas. Ő volt az, aki nem járt el elég alaposan és nem sok választotta el attól, hogy végérvényesen elkönyveljem a céget, mint “nem preferált alternatíva”.

Milyen intézkedések szükségesek egy vezető részéről a hasonló esetek elkerülése érdekében?

Hozzászólnál? Véleményed van a témáról? Elmondhatod a hozzászólások között.

Ha tetszett a cikk, akkor kérelk, köszönd meg azzal, hogy megosztod az ismerőseiddel is!

Még több cikk az értékesítésről itt >>