Az egyik legkönnyebben eladható termékek azok, melyeket be lehet mutatni, ki lehet próbálni.

 Nem véletlen, hogy a bolti kiskereskedelmi értékesítésben nagyon nagy szerepe van a kóstoltatásoknak. Hétvégente hostess lányok tucatjai lepik el a bevásárlóközpontokat, plázákat és kínálgatják a megbízó portékáit.

Vagy ott van a megszámlálhatatlanul sok direkt értékesítési hálózat, akik a porszívótól a konyhai felszerelésekig gyakorlatilag szinte bármit eladnak a ráérő kismamáknak, háziasszonyoknak és nyugdíjasoknak, amit be lehet mutatni egy 1-2 órás termékbemutató során.

Miért olyan sikeres ez a típusú  értékesítési modell?

A válasz egyszerű: mert a termék előnyei könnyen demonstrálhatók! A bemutató során a résztvevő potenciális vevőjelöltek közelebb kerülnek a termékhez, kipróbálhatják annak előnyeit és egy jól felépített eladási prezentáció után sokkal nagyobb számban döntenek a vásárlás mellett, ahhoz képest mintha a termékről csupán egy értékesítő csupán beszélt volna, de nem lehetett volna kipróbálni.

További részletekért ide kattints >>

Kövess minket a Facebookon is: https://www.facebook.com/mysalesteam.hu

Ha tetszett a cikk, akkor segíts népszerűsíteni, oszd meg barátaiddal a Facebookon!