A legtöbb rutinos értékesítő tökéletesen tisztában van azzal, hogy a legnehezebb feladat az ügyféllistájának felépítése volt.
Ezért kizárólag olyan szolgáltatásokat/termékeket hajlandóak eladásra kínálni, amiről minden kétséget kizárólag megbizonyosodtak, hogy kifogástalanul működik.
Ha ennek tudatában vagyunk, akkor a problémának a kezelésére előre fel kell készülni.
Nincs ez másként az ügyfeleinknél sem. Ha túl sok kérdőjel van a fejében, ha túl sok a választási lehetőség, ha feleslegesen sok az adat, ha túlságosan csábító az ajánlat vagy egyszerűen beüti a Google keresőbe a portékádat és az első oldalon beleakad egy rossz véleménybe, ezek mind-mind eléggé elbizonytalanítják ahhoz, hogy az ügyfél azt mondja inkább, hogy "NEM".
Hogy lehet megelőzni a bizonytalanságot?
Sehogy.
Hogy lehet egyáltalán kezelni?
Számos eszközzel, pl.:
- Eleve ne is árulj gagyit!
- Adj garanciát!
- Adj kipróbálási lehetőséget!
- Magyarázd el neki, hogy miért kínálod ennyire jó feltételekkel!
- És még sok egyéb aprósággal…
Hozzászólnál? Véleményed van a témáról? Elmondhatod a hozzászólások között.
Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel is!
Utolsó kommentek