Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Demonstráld terméked előnyeit és az ügyfelek akarni fogják!

Az egyik legkönnyebben eladható termékek azok, melyeket be lehet mutatni, ki lehet próbálni.

 Nem véletlen, hogy a bolti kiskereskedelmi értékesítésben nagyon nagy szerepe van a kóstoltatásoknak. Hétvégente hostess lányok tucatjai lepik el a bevásárlóközpontokat, plázákat és kínálgatják a megbízó portékáit.

Vagy ott van a megszámlálhatatlanul sok direkt értékesítési hálózat, akik a porszívótól a konyhai felszerelésekig gyakorlatilag szinte bármit eladnak a ráérő kismamáknak, háziasszonyoknak és nyugdíjasoknak, amit be lehet mutatni egy 1-2 órás termékbemutató során.

Miért olyan sikeres ez a típusú  értékesítési modell?

A válasz egyszerű: mert a termék előnyei könnyen demonstrálhatók! A bemutató során a résztvevő potenciális vevőjelöltek közelebb kerülnek a termékhez, kipróbálhatják annak előnyeit és egy jól felépített eladási prezentáció után sokkal nagyobb számban döntenek a vásárlás mellett, ahhoz képest mintha a termékről csupán egy értékesítő csupán beszélt volna, de nem lehetett volna kipróbálni.

További részletekért ide kattints >>

Kövess minket a Facebookon is: https://www.facebook.com/mysalesteam.hu

Ha tetszett a cikk, akkor segíts népszerűsíteni, oszd meg barátaiddal a Facebookon!

0 Tovább

Egyszerűség = több vevő

Mennyire bonyolult az ajánlatod?

Mennyi opciót, választási lehetőséget tartalmaz?

Mennyire egyszerű ezt elmagyarázni a leendő vevőidnek?

Mennyire vagy képes a mondanivalódat egyszerűen és az ügyfél számára is tökéletesen érthetően átadni?

Sajnos a sok lehetőség ahelyett, hogy több vevőt hozna neked, inkább elbizonytalanítja őket a döntésben. Ezen kívül jelentős feladat elmagyarázni a sok lehetőséget a vevőknek, nem mellesleg jelentős időbe is kerül. Nem biztos, hogy mindig rendelkezésre is áll ez az extra idő a tárgyaláson, és elég kellemetlen úgy felállni a tárgyalóasztaltól, hogy miközben elfogyott a rendelkezésre álló idő, szemmel láthatóan a leendő vevőnknek fogalma sincs arról, hogy miről is dönt tulajdonképpen. Egyik bevált és méltán népszerű megoldás a táblázatos formátum, ahol könnyen összehasonlíthatóvá válnak az egyes csomagok.

A másik kérdés az egyszerűség témakörében az adott értékesítő kommunikációs képessége. Szakzsargont használ vagy képes az ügyfél nyelvén is megszólalni?

Ez a képesség egy kis odafigyeléssel, tudatossággal és némi gyakorlással könnyedén elsajátíthatók. Érdemes megkérni egy barátot, ismerőst, aki egyébként nem szakértője az adott területnek, hogy olvassa el az ajánlatodat, esetleg hallgassa végig, hogyan mutatod ezt be egy ügyfélnek.

Még több cikk az értékesítésről itt: Mysalesteam.hu

Ha tetszett a cikk, akkor oszd meg barátaiddal is: https://www.facebook.com/mysalesteam.hu

0 Tovább

Miért válnak egyes értékesítők idegesítően tolakodóvá?

A kérdés itt nem az, hogy ez megtörténik-e, hanem, hogy miképp tudod ezt elkerülni?

Egy csomó kezdő és/vagy nem kellően képzett értékesítő válik idegesítően tolakodóvá a potenciális ügyféljelölt számára pusztán amiatt, mert feleslegesen nyomul és nem találja meg az egyensúlyt a tárgyalásai során a határozott fellépés és a kezdeményezés átengedése között.

Tény és való, hogy a legtöbb esetben szükséges egy bizonyos szintű irányítása az ügyfélnek, de a túlzott erőszakoskodás könnyen a visszájára fordulhat.

A probléma gyökere ott van, hogy sajos az értékesítő képtelen elszakadni attól a nyilvánvaló ténytől, hogy neki bizony arra a dealre szüksége van. A gond az, ha ezt a tárgyalópartnere is megérzi...

A teljes cikk olvasása itt: mysalesteam.hu

Kövess, lájkolj és oszd meg a cikket ismerőseiddel a Facebookon is:

https://www.facebook.com/mysalesteam.hu

0 Tovább

Mi az a hiba, ami leginkább bosszantó egy érdeklődő számára?

Egy kedves svéd, de nálunk élő ismerősöm mesélt arról, hogy nemrégiben kért ajánlatot 3 autósiskolától, de mindössze 1 reagált erre egyáltalán, az is rosszul...

Ő most ezt gondolja:

"Hey emberek! Itt egy vevő és nem kell a pénzem?"

Kérdések:

Te mennyi idő múlva adsz visszajelzést a hozzád beérkező érdeklődőknek?

Jártál-e már hasonlóképpen valaha?

Milyen érzés volt?

Hozzászólnál? Tetszett a bejegyzés?

Kövess minket a Facebookon is: http://www.facebook.com/mysalesteam.hu

A teljes bejegyzés elolvasásához kattints ide: mysalesteam.hu

0 Tovább

Imádok hideghívásokat kapni!

Definíció a Wikipédiából:

"Cold calling is the marketing process of approaching prospective customers or clients—typically via telephone, by email or through making a connection on a social network—who were not expecting such an interaction. The word "cold" is used because the person receiving the call is not expecting a call or has not specifically asked to be contacted by a sales person. A cold call is usually the start of a sales process generally known as telemarketing."

Egyszerűen fogalmazva kéretlen, értékesítési célú telefonhívásokat jelent ismeretlen emberek irányába.

Miért imádom? Mert remekül elszórakozom a rutintalan telefonálók amatőr hibáin. Szívesen beszélgeték velük a sok hibáról, amit elkövetnek, még sokszor élvezem is azt, ahogy próbálnak kikecmeregni a csapdákból, amiket teremtek számukra.

Tipikus hideghívási hibák például:

  • Gépi hang - amikor Te is hallod, hogy olvassa a szöveget
  • Tájékozatlanság, félinformációk
  • Rossz lezárás
  • Túl sok vagy túl kevés információ átadása a telefonban
  • Eleve negatív kisugárzású hangszín
  • Stb.

Hozzászólnál? Tetszett a bejegyzés?

Kövess minket a Facebookon is: http://www.facebook.com/mysalesteam.hu

Olvasd el a többi értékesítésről szóló írást is a mysalesteam.hu oldalon.

0 Tovább

sales

blogavatar

Egy gyakorló értékesítési vezető írásai az értékesítési munkával kapcsolatos élményeiről

Utolsó kommentek